2009年10月3日土曜日

Maui Marathon Race Report (Sep. 20, 2009)

Here is a Maui Marathon (September 20, 2009) Race report by Midori.
走りました、マウイマラソン。
やっぱりリゾートのレースはいいですね。海岸沿いのコースは聞いてた通り本当にきれいで、大会も温かい雰囲気でした。レースなのに写真とりながら走りましたよ。
レース自体は暑さと喉の渇きとの闘いで、それに加えいろいろハプニングがありまして・・あんなこととかこんなこととか。。(秘) いやー勉強になりました。
でも全部ひっくるめて、楽しかったです。というわけで、めでたく、また参加したいレースの一つに加わったのでした。
Ran Maui Marathon.
I fully enjoyed the ocean front running. 'One of the most scenic courses' is not an exaggeration!
The 42.195km was neither easy nor tough, but seemed longer than I'd expected because of the heat. Cheering by the volunteers and conversation with fellow runners were definitely encouraging.
I am grateful I was given the chance to run this race. Maui Marathon has now become one of the races I'd like to challenge again.

0 件のコメント:

コメントを投稿